вторник, 9 октября 2012 г.

компонет TIMAGE

компонет TIMAGE - Відображає графічне зображення і забезпечує роботу з ним

модуль extctrls

опис

Компонент TImage відображає на формі графічне зображення. Властивість Picture типу TPicture містить відображуваний графічний об'єкт типу бітової матриці, піктограми, метафайлу або певного користувачем типу. Властивість Canvas дозволяє створювати і редагувати зображення.
Щоб створити на формі або модулі даних зображення, яким керують інші елементи, треба використовувати не TImage, а TImageList.


 Canvas -Поверхня (полотно, канва) для малювання в багатьох компонентах. Властивість Canvas типу TCanvas використовується для малювання пером Pen і пензлем Brush, для модифікації зображення, накладення один на одного декількох зображень.

Основнні методи TCanvas 

procedure Rectangle(X1, Y1, X2, Y2: Integer);  -прямокутник

procedure Ellipse(X1, Y1, X2, Y2: Integer); -малює еліпс

 procedure TextOut(X, Y: Integer; const Text: string); функція TextOut пише рядок тексту Text на канві, починаючи з позиції з координатами (X, Y).

procedure LineTo(X, Y: Integer); -Метод LineTo малює на канві пряму лінію, що починається з поточної позиції пера PenPos і кінчається крапкою (X, Y), виключаючи саму точку (X, Y). Поточна позиція пера PenPos переміщається в точку (X, Y). При малюванні використовуються поточні установки пера Pen.
 
procedure MoveTo(X, Y: Integer); Метод MoveTo змінює поточну позицію пера PenPos на задану точкою (X, Y). Це еквівалентно безпосередній установці властивості PenPos. При переміщенні пера методом MoveTo нічого не малюється.

 procedure RoundRect(X1, Y1, X2, Y2, X3, Y3: Integer); Малює на канві прямокутну рамку з округленими кутами. Метод RoundRect малює на канві прямокутну рамку з округленими кутами, використовуючи поточні установки пера Pen і заповнюючи площа фігури поточної пензлем Brush. Рамка визначається прямокутником з координатами кутів (X1, Y1) і (
X2, Y2). Кути скругляются за допомогою еліпсів з шириною X3 і висотою Y3.
Якщо задати ширину еліпса X3 X2 - X1, то верхня і нижня межі рамки виявляться цілком округленими (без прямолінійною частини). Якщо Y3 Y2 - Y1, те ж саме відбудеться з лівого і правого кордонами рамки. Якщо ж обидва виміри еліпса не менше розмірів рамки, то буде малюватися просто еліпс. Але, звичайно, для малювання еліпса краще використовувати метод Ellipse. Якщо один з розмірів еліпса задати нульовим, то буде малюватися прямокутна рамка. Але, звичайно, для такої рамки краще використовувати метод Rectangle.



Приклади


 image1.Canvas.Brush.color := clRed;
 
image1.Canvas.Brush.Style := bsDiagCross;
  
image1.Canvas.Ellipse(0, 0, Image1.Width, Image1.Height);



Комментариев нет:

Отправить комментарий