Визначити яке з трьох, введених користувачем, чисел максимальне і вивести його на екран.
У програмі буде три змінні для чисел, що вводяться користувачем: N1, N2, N3. Також для спрощення алгоритму введемо четверту змінну, в яку по ходу виконання коду буде поміщено максимальне значення: макс.
Алгоритм
Порівняти перше і друге число (N1 і N2). Змінної макс присвоїти значення змінної, що містить більше значення.
Порівняти значення змінної макс з третім числом, введеним користувачем (n3). Якщо значення n3 виявиться більше, ніж максимальна, то привласнити максимальне значення третього числа. Якщо ж значення максимальної виявиться більше, то нічого не робити.
Як можна переписати цю програму, щоб позбутися від мітки.
У програмі буде три змінні для чисел, що вводяться користувачем: N1, N2, N3. Також для спрощення алгоритму введемо четверту змінну, в яку по ходу виконання коду буде поміщено максимальне значення: макс.
Алгоритм
Порівняти перше і друге число (N1 і N2). Змінної макс присвоїти значення змінної, що містить більше значення.
Порівняти значення змінної макс з третім числом, введеним користувачем (n3). Якщо значення n3 виявиться більше, ніж максимальна, то привласнити максимальне значення третього числа. Якщо ж значення максимальної виявиться більше, то нічого не робити.
var a1, a2, a3, max: integer; begin write ('Введіть три числа: '); readln (a1, a2, a3); if a1 >= a2 then max := a1 else max := a2; if a3 > max then max := a3; writeln ('Максимальне з них: ', max); readln end.
Як можна переписати цю програму, щоб позбутися від мітки.
label lab; var month; begin lab: write('Введіть номер місяця: '); readln(month); if not (month in [1..12]) then goto lab;
Рішення
while not (month in [1..12]) do begin write('Номер місяця : '); readln(month); end;
Комментариев нет:
Отправить комментарий