Бандити Гаррі і
Ларрі відпочивали на природі. Вирішивши постріляти, вони виставили на колоду
кілька банок з-під кока-коли (не більше ніж 10). Гаррі почав прострілювати
банки по порядку, починаючи з самої лівої, Ларрі - з самої правої. У якийсь
момент вийшло так, що вони одночасно прострелили одну і ту ж останню банку.
Гаррі обурився і
сказав, що Ларрі повинен йому купу грошей за те, що той позбавив його
задоволення прострелити кілька банок. У відповідь Ларрі сказав, що Гаррі
повинен йому ще більше грошей з тих же причин. Вони стали сперечатися хто кому
скільки винен, але ніхто з них не пам'ятав скільки банок було на початку, а
шукати прострелені банки по всій окрузі було неохота. Кожен з них пам'ятали
тільки, скільки банок прострелив він сам.
Визначте за цими
даними, скільки банок не прострелив Гаррі і скільки банок не прострелив Ларрі.
Вхідні дані
У єдиному рядку
вхідного файлу INPUT.TXT записано 2 числа - кількість банок, прострелених
Гаррі і Ларрі відповідно.
Вихідні дані
У файл OUTPUT.TXT виведіть 2
числа - кількість банок, що не прострелених Гаррі і Ларрі відповідно.
Прочитавши цю
задачу виникає бажання дізнатися: скільки всього було банок? Насправді, це
обчислюється досить просто: c = a + b-1, де одиницю
ми відняли, тому що одна з банок прострелено двічі, тому кількість банок
дорівнює числу пострілів (всі банки адже простріляні) без одиниці. Тому Гаррі
прострілив c-a банок, а Ларрі c-b банок.
Виявляється, що
можна обійтися і двома змінними без обчислення загальної кількості банок.
Дійсно, кожен бандит не прострелив саме ті банки, які прострілив інший, окрім
єдиної, в яку вони вистрілили разом. Таким чином, Гаррі прострілив b-1 банок, а Ларрі a-1
банок.
Удачі в читанні a і b, а так само
виведенні b-1 і a-1
У вільний час однокласники Вася і Петя люблять грати в різні логічні ігри: морський бій, хрестики-нулики, шахи, шашки та багато іншого. Хлопці вже випробували і пограли у всілякі класичні гри подібного роду, включаючи комп'ютерні. Одного разу їм захотілося зіграти будь-що-небудь нове, але нічого підходящого знайти не вдалося. Тоді Петя придумав наступну гру «Угадайка»: Грають двоє учасників. Перший загадує будь тризначне число, таке що перша і остання цифри відрізняються один від одного більш ніж на одиницю. Далі загадав число гравець перевертає загадане число, змінюючи першу і останню цифри місцями, таким чином отримуючи ще одне число. Потім з максимального з отриманих двох чисел віднімається мінімальне. Завдання другого гравця - вгадати по першій цифрі отриманого в результаті віднімання числа саме це число. Наприклад, якщо Вася загадав число 487, то перестановкою першої і останньої цифри він отримає число 784. Після чого йому доведеться відняти від 784 число 487, в результаті чого вийде число 297, яке і має відгадати Петя по вказаній першій цифрі «2», взятої з цього числа. Петя встигає краще Васі з математики, тому практично завжди виграє в іграх такого типу. Але в даному випадку Петя схитрував і спеціально придумав таку гру, в якій він не програє Васі в будь-якому випадку. Справа в тому, що придумана Петром гра має виграшну стратегію, яка полягає в наступному: шукане число завжди є тризначним і друга його цифра завжди дорівнює дев'яти, а для отримання значення останньої досить відняти від дев'яти першу, тобто в розглянутому вище випадку остання цифра дорівнює 9-2 = 7. Допоможіть Петі ще спростити процес відгадування числа за заданою його першої цифри, написавши відповідну програму.
Вхідні дані
У єдиному рядку
вхідного файлу INPUT.TXT задана єдина цифра К, відповідна першій цифрі
отриманого Васею в результаті віднімання найменшого задуманого Васею значення з
найбільшого.
Вихідні дані
У вихідний файл
OUTPUT.TXT потрібно вивести значення отриманої Васею різниці.
Вхідні дані
Вхідний файл
INPUT.TXT містить три цілих числа, розділених пробілами - перший елемент
прогресії A1 (1 ≤ A1 ≤ 1000), другий елемент прогресії A2 (1 ≤ A2 ≤ 1000), і
номер необхідного елемента N (1 ≤ N ≤ 1000).
1 5 3
Вихідні дані
Вихідний файл
OUTPUT.TXT повинен містити одне ціле число - N-й елемент арифметичної
прогресії.
Тут мова йде про
такій послідовності чисел:
1, 5, 9, 13, 17, 21,
...
У даній послідовності
D = 4, тому A1 = 1, A2 = A1 + D = 5, A3 = A1 + 2 * D = 9, і т.д. Оскільки нам
потрібно було знайти 3й елемент прогресії, то відповіддю на завдання є число 9
..
Дано два довільних масиви Р, G розміру n, m відповідно. Знайти суму квадратів елементів масиву Р і суму квадратів елементів масиву G.
Знайти суму тих елементів масиву, які кратні даному К
Дано натуральне число N і послідовність з N елементів. Потрібно вивести цю послідовність в зворотному
порядку.
Вхідні дані
У першому рядку вхідного файлу INPUT.TXT записано натуральне число N (N ≤
10). У другому рядку через пропуск йдуть N цілих чисел, по
модулю не перевищують10- елементи послідовності.
Вихідні дані
У вихідний файл OUTPUT.TXT виведіть задану послідовність в зворотному
порядку.
Для заїзду в оздоровчий табір організатори
вирішили замовити автобуси. Відомо, що в табір збираються поїхати N дітей і M дорослих. Кожен автобус вміщає K людей. У кожному автобусі, в якому
поїдуть діти, має бути не менше двох дорослих.
Визначте, чи вдасться відправити у табір
всіх дітей і дорослих, і якщо так, то яку мінімальну кількість автобусів
потрібно для цього замовити.
Вхідні дані
У єдиному рядку вхідного файлу INPUT.TXT записано через пропуск 3 натуральних
числа - N, M і K, кожне з них не перевищує 10 000.
Вихідні дані
У єдиний рядок вихідного файлу OUTPUT.TXT потрібно вивести кількість автобусів, які
потрібно замовити. Якщо ж відправити всіх у табір неможливо, виведіть 0 (нуль).
По-перше:
потрібно врахувати, що До може приймати значення менше або рівне 2. У цьому
випадку слідує виводити 0, тому, що в кожен автобус ми будемо
змушені посидить дорослих (а діти так і не виїдуть). Тепер розглянемо випадок
коли До більше двох: в тому випадку потрібно буде рівно n / (k-2) автобусів для
перевезення дітей. Зауважимо, що якщо n не ділиться без остачі на k-2, то
автобусів знадобитися на один більше. Так само ми не зможемо виїхати якщо
кількість дорослих поділене на два менше кількості потрібних автобусів для
перевезення дітей. У всіх інших випадках відповіддю буде (m + n) / k, але якщо
(m + n) не ділиться без остачі на k то на один автобус більше
Комментариев нет:
Отправить комментарий