Мета роботи - створити програму-гру, виконує такі дії:
1. Після запуску програми у вікні зображується безладно стрибаюча кнопка.
2. Необхідно встигнути клацнути по ній.
3. Кнопка перестрибує з одного місця в інше за сигналом, отриманому від таймера.
4. Для виходу з програми необхідно натиснути мишею на закриває кнопці в рядку заголовка.
Опис плану розробки програми
1. Відкрити новий проект.
2. Розмістити на формі екземпляри компонентів: командна кнопка Button, таймер Timer.
Таймер. Цей компонент служить для відліку інтервалів реального часу. Має обмеження - не може обробляти інтервали менше 55 мілісекунд.
1. Після запуску програми у вікні зображується безладно стрибаюча кнопка.
2. Необхідно встигнути клацнути по ній.
3. Кнопка перестрибує з одного місця в інше за сигналом, отриманому від таймера.
4. Для виходу з програми необхідно натиснути мишею на закриває кнопці в рядку заголовка.
Опис плану розробки програми
1. Відкрити новий проект.
2. Розмістити на формі екземпляри компонентів: командна кнопка Button, таймер Timer.
Таймер. Цей компонент служить для відліку інтервалів реального часу. Має обмеження - не може обробляти інтервали менше 55 мілісекунд.
Комментариев нет:
Отправить комментарий