среда, 16 апреля 2014 г.

Кнопка, що пригає

Мета роботи - створити програму-гру, виконує такі дії:

1. Після запуску програми у вікні зображується безладно стрибаюча кнопка.

2. Необхідно встигнути клацнути по ній.

3. Кнопка перестрибує з одного місця в інше за сигналом, отриманому від таймера.

4. Для виходу з програми необхідно натиснути мишею на закриває кнопці в рядку заголовка.

Опис плану розробки програми

1. Відкрити новий проект.

2. Розмістити на формі екземпляри компонентів: командна кнопка Button, таймер Timer.




 Таймер. Цей компонент служить для відліку інтервалів реального часу. Має обмеження - не може обробляти інтервали менше 55 мілісекунд.

Комментариев нет:

Отправить комментарий